Het herstellen van de verbinding tussen ambachtelijk makers en interieur dromers.
Fewer, but better things
onze visie
interieurdromers verbinden met getalenteerde makers.
We vragen een bescheiden commissie, het grootste deel van de winst van elke verkoop gaat rechtstreeks naar de zak van de maker.
onze missie
Wij streven ernaar de principes van William Morris en de Donut Economy te combineren om hoogwaardige, prachtig ontworpen producten te produceren. Wij geloven in democratische besluitvorming, eerlijke lonen en milieubeheer, en streven ernaar een cultuur van vakmanschap, creativiteit en sociale verantwoordelijkheid te creëren.
Waarom de naam?
De naam betekent ‘droom’ in het Oud-Noors. Deze keuze werd in het begin gemaakt, toen het bedrijf een sterke Scandinavische smaak had en twee van de drie oprichters Scandinavisch waren. De naam vatte ons streven samen om het leven en werken in heel Europa beter te maken. Hoewel de Noor en de Zweed zijn vertrokken, blijft de droom bestaan en past “Draumr” bij wat we doen. Om Nelson Mandela te citeren: “Een winnaar is een dromer die nooit opgeeft.”
Persoonlijke service
Producten, makers en materialen geselecteerd met persoonlijke aandacht.
geselecteerde makers
Uitzonderlijke Nederlandse makers.
ontmoet ons team
Chris Bijnsdorp
Digitale partner
Martijn Voorhout
Visuele communicatie en pers
Richard Fenton
Oprichter - Verkoop